söndag 26 oktober 2008

Livstecken...

Jag lever men jag slöar och tar det lungt. Så himla skönt alltså!

Det har regnat till och från i 3 dagar nu, och jag ligger inne och läser. Har ju knappt hunnit det.

Men helt lat och förslappad är jag inte ser ni. När det är mulet och halvregningt här så är det det bästa vädret för powerwalks. Då brukar jag knycka med mig makentelefon mp3-spelare.

Men det var förr det för nu har jag fått en egen supersöt mp3:a av honom. Har hållt på och lagt upp en massa sköna (läs töntiga enligt maken) låtar från förr på min spellista.

Så nu blir det ännu roligare att gå runt, runt, runt i området här. Det är alltså lite tråkigt att powerwalka härinne men utanför är det inte att tänka på. Rena självmordet att gå bland tokiga trafikanter!



Se så rosa och fin den är! Jag köpte ju en rosa hårborste förra månaden och han tänkte att jag ville ha en rosa nu med. Oh ja- det ville jag. Det är så mkt lättare att hitta en knallrosa grej när man letar kan jag tipsa er. Men nu är det nästan lite Paris Hilton-varning på mig eller?

5 kommentarer:

Mia sa...

Nej verkligen inte. Man behöver lite rosa kickar som livar upp när det gäller träning.

Kram Mia

Anonym sa...

Härlig färg som gör en glad.....
Du går rätt i som tar igen dej lite nu efter alla besöka och farande. Ladda batterierna för snart bär det ju av hem och massor av nya projekt!!

Kram!!

Anonym sa...

Hoppar inom och "tittar till" dig. :) Hoppas allt är bra!

Nu är det dax att krypa ner i bingen. :) KRAAAM!!


/Malin Inspiration & design

Editor sa...

En liten utmaning till dig finns här:

http://mininspiration.blogspot.com/2008/10/bok-du-lste-nyinkpta-allt-i-en-bok-den.html

Hoppas du har det fint!

Ann sa...

mia: du har så rätt och jag blir väldigt glad av den rosa färgen.

kram


mari: visst är jag grym på att lata mig? det är ngt man får öva på, och inget som man föds med. om man inte är MAN vill säga.;)
men jag har bara 1 v på mig att lata mig för dom 2 sista veckorna består av 2 nya grupper av besökare. skall bli superkul att träffa dom.
nästa vecka kommer min svägerska med sambo o vecka därefter kommer maken äldsta vän med sambo. dom är en av våra närmaste vänner.
skall bli sååå kul innan hemkomsten!

kram o ha det fint!!




malin: hej på dig oxå! hoppas allt är bra med dig me!


kram kram



caroline: åh- så kul! skall jag fixa svar på. höll bara på med ett annat inlägg som jag är färdig med nu så imorgon tar vi itu med dina frågor. tur det för jag har noll blogginspiration.

kram