söndag 22 juni 2008

Äntligen bad igen...

Nu i eftermiddag kväll har det blåst och regnat rejält. Men tidigare på dagen sken solen.

Ungefär som en svensk sommar med den stora skillnaden att det är varmt varesig det regnar eller är solsken.

Jag vet att släkt och vänner följer bloggen så här är lite bilder på barnen från poolen för er skull.

Håll till godo!!




Bad vid dom stora poolerna.





Tokglada vid jacuzzin. Lite som nyutsläppa kalvar på vårbete eller hur?



Så här överlyckliga är dom över att äntligen få bada efter 7 dagar.
En hel eeeeevighet för dom.


Hoppas solen och värmen kommer till er i Sverige oxå igen!!!




3 kommentarer:

Anonym sa...

kan tänka mig att era nära å kära saknar er.......
Oj så härligt ni har det!
Själv har vi regn...å grått å småkyligt.
Simma lugnt!

Kram!

Sara sa...

Vilka härliga bilder! Hur länge har ni bott i Thailand? Vad härligt att ni följde er dröm:)

Ann sa...

mariakoden: ja- släkten saknar barnen mkt!! våra barn är dom enda barnbarnen så det är väl lite tomt för mor/farföräldrar. dessutom är jag enda barnet så mina föräldrar har det lite ensamt nu ;( dom ringer några ggr/vecka och undrar hur vi mår.

trist med det svenska sommarvädret men jag läste på expressen nyss att värmen är på väg. yeah!!!

ha det så fint o många kramar!!!!!


sara: hej där! vi har varit här sedan slutet av januari och skall vara här året ut. ungefär.