måndag 17 mars 2008

Det ingick husdjur till huset...




Idag har vi städat och grejat. Imorgon reser vi bort till Khao Lak (Khao Lak Sunset Resort) i några dagar för att hälsa på min arbetskamrat med familj som semestrar där.
Åh- det skall bli så kul att träffas!


På onsdag fyller min gossiga äldste son 5 år och han vill fira sin födelsedag på stranden.
Det kan vi ordna!

På fredag kommer halva släkten ned hit för en tvåveckorsvistelse. Därav städningen.

Busy, busy vecka mao!!



Även våra små husdjur; guldfiskarna fick en liten städning hos sig.



Ha det så bra för nu försvinner jag i några dagar!

8 kommentarer:

Ann sa...

testing testing!

Ann sa...

testar igen

Solrosfrö sa...

Ni verkar ha det så gött!
Här är det full snöstorm :)

Mie sa...

Födelsedag på stranden.... ja det är tur att ni inte bor här längre;D
Vitt, vitt, blask, blask precis när vi börjat ana våren. Marsväder m a o;D
Sköt om er o kram!

Anonym sa...

Säger som Mie.... Födelsedag på stranden, oj voj.... jag är JÄTTEAVIS!!!
Hoppas att ni har det bra......
Kul att få se era bilder!!!!

Saknar ni Sverige då?

Kan säga att här är vinter fortfarande så simma på ni.....

Stor kram från mig!!!

tinaminastina sa...

Mysigt med födelsedag på stranden!!!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!
tina=)

Linda K sa...

det låter obeskrivligt härligt! må så gott :D

Mie sa...

Ho ho, hur har du det?

Kram från Svedala